Dă TONul unei veri fără diete

Dă TONul unei veri fără diete

0

Există un motiv pentru care nutriționiștii recomandă ca alimentația noastră să varieze, în funcție de temperatură. În sezonul rece, de exemplu, avem nevoie de mai multe proteine pentru ca organismul nostru să facă față cu succes temperaturilor scăzute.

Recomanda aceasta pagina! Un parinte iti va multumi:

 

Primăvara organismul are nevoie de o detoxifiere medie. Din acest motiv specialiștii în nutriție ne recomandă să consumăm cât mai multe legume de sezon și verdețuri. Iar vara, ei bine, sezonul cald are și părți bune și părți mai puțin bune pentru organism. Pe lângă faptul că temperaturile ridicate au ca și consecință o deshidratare mai rapidă a organismului – așadar trebuie să consumi cât mai multe lichide  – vara zilele sunt mai lungi. Ai nevoie de alimente ușoare, dar care să te energizeze și să-ți asigure un aport caloric benefic pentru organism.

O greșeală des întâlnită este să adopți rapid un regim alimentar drastic. Multe persoane susțin că ”trec la silueta de vară”.

O dietă drastică poate avea efecte nocive!

Dacă îți înfometezi organismul doar pentru a arăta bine la plajă, ia în calcul și faptul că efectele vor fi de scurtă durată. Corpul tău are nevoie de un anumit număr de calorii, în funcție de activitățile tale. Nu trebuie să te înfometezi, trebuie doar să combini inteligent alimentele. E simplu: dacă iarna ai nevoie de alimente mai consistente, vara ai nevoie de alimente mai ușoare.

Tonul, de exemplu, este alimentul care nu ar trebui să îți lipsească din meniul de sezon. Are un aport caloric echilibrat. Conține nutrienți esențiali pentru organism. Îl digeri mai ușor decât ai digera carnea roșie și, totuși, îți furnizează energia necesară organismului pentru o funcționare în parametrii normali.

O salată simplă, cu paste reci și ton îți poate servi drept prânz sau chiar cină. Fie că optezi pentru Eva Ton bucăți în ulei de măsline sau alegi Eva Ton mărunțit în suc propriu, nu ai nevoie decât de cateva minute pentru preparare. Fierbi pastele, le răcești și le amesteci cu tonul, adăugând  câteva roșii cherry, o ceapă verde și câteva măsline verzi. Lămâia este opțională. Şi iată cum în 10 minute poți să gătești o rețetă perfectă din punct de vedere nutrițional!

Îți vei lua aportul de carbohidrați din paste, doza de energie din Eva Ton bucăți în ulei de măsline și antioxidanții din ceapa verde și roșiile cherry. Ai văzut? Cu doar câteva ingrediente extrem de la îndemână, poți pune pe picioare o dietă hrănitoare, ușoară și care nu te înfometează.

Ține minte: silueta de vară se construiește mai întâi în bucătărie!




Fara comentarii

Lasa un comentariu