Dieta de alaptare

Dieta de alaptare

0

Cand alaptezi, simti ca nu stii ce sa mai mananci pentru a te asigura ca cel mic primeste tot ceea ce are nevoie. Nu uita ca a manca sanatos iti va maximiza chiar si putina energie pe care o ai in timpul zilei.

Recomanda aceasta pagina! Un parinte iti va multumi:

Laptele matern isi pastreaza mai mult sau mai putin aceleasi calitati, indiferent ce alegi sa mananci. Dar exista un secret: atunci cand nu iti sustragi nutrientii necesari, corpul ii va elibera din sursele stocate anterior. Asadar asigura-te ca mananci potrivit, pentru ca atat tu cat si bebelusul sa aveti parte de beneficiile unei alimentatii sanatoase.

Orez brun – Este posibil sa fii tentata sa te alimentezi cu o cantitate mai mica de carbohidrati, pentru a scapa de greutatea in plus. Nu face asta! Faptul ca slabesti rapid te va face sa pierzi cantitatea de lapte pe care corpul o produce si te vei simti lipsita de orice strop de energie. Consuma carbohidrati sanatosi precum orezul brun, care te ajuta la cresterea nivelului de energie. De asemenea alimente precum orezul brun, iti vor oferi si numarul potrivit de calorii, astfel incat laptele matern sa fie de calitate.

Portocale – Aceste fructe iti ofera un plus de energie la orice ora. De asemenea orice alt fruct din categoria citricelor, reprezinta un aliment deosebit de bun in alimentatia mamelor care alapteaza, deoarece mamele au nevoie de Vitamina C mai mult decat gravidele. Simti ca nu gasesti timp pentru a lua masa? Incearca sa bei suc de portocale, iar din acesta iti vei extrage catitatea de Vitamina C de care ai nevoie.

Oua – Acestea reprezinta o metoda foarte versatila prin care iti poti asigura nevoia de proteine pentru o zi. Fie ca le consumi sub forma de omleta la micul dejun, sau ca adaugi doua oua fierte in salata de la pranz, ouale iti imbogatestc laptele matern cu grasimea de tip DHA.

Paine integrala – In primele stadii de evolutie ale micutului tau, in uter, acidul folic este una dintre necesitatile primordiale. Dar importanta sa nu se termina aici, deoarece reprezinta un nutrient esential aflat in componenta laptelui matern, care asigura sanatate si o buna dezvoltare micutului tau. Pastele sau painea integrala contin mult acid folic si de asemenea iti ofera o doza de fier si fibre.

Legume verzi – Legumele verzi precum spanacul sau broccoli contin multa Vitamina A, care reprezinta un aliment de nota 10 atat pentru tine cat si pentru micutul tau. Beneficiile nu se opresc aici, pentru ca reprezinta o sursa buna de calciu, Vitamina C si fier. Acestea sunt sarace in calorii si bogate in antioxidanti, asadar ai toate motivele sa le adopti in dieta ta.

Cereale integrale – Dupa inca o noapte nedormita cel mai bine se potriveste un bol cu cereale integrale. Iti vor creste nivelul de energie de care ai asa mare nevoie pentru inca o zi plina cu bebe. Exista in multe varietati si nu uita ca sunt bogate in multe vitamine si nutrienti care iti vor acoperi necesarul zilnic.

Apa – Femeile care alapteaza sunt predispuse la deshidratare, si pentru a tine nivelul de energie la cota maxima, dar si productia de lapte, asigura-te ca te hidtratezi corect. Poti varia si pe langa apa, poti consuma lapte sau suc de fructe preparat in casa. Ai grija la cantitatile de cofeina sau ceai, nu bea mai mult de 2 cesti pe zi, sau incearca varianta decofeinizata. Cafeina ajunge foarte repede la bebe, prin laptele matern, si ii poate da stari de nervozitate si lipsa de somn.




Fara comentarii

Lasa un comentariu