Idee de reteta in sarcina

Idee de reteta in sarcina

Gustare: Biscuiti cu unt de arahide

Recomanda aceasta pagina! Un parinte iti va multumi:

Daca nu esti un fan carne, este important sa inlocuiesti proteinele cu alte surse. Untul de arahide detine proteine din plin, dar este bogat si in grasimi, asadar asigura-te ca vei contoriza nutrientii inainte de a manca. Poti intinde o lingurita de unt de arahide pe un biscuite si pentru a nu exagera, poti manca sapte astfel de biscuiti.

Nutrienti:

Calorii: 206.1
Proteine: 7.748 g
Carbohidrati: 20.9 g
Fibre: 3.76 g
Zaharuri: 5.208 g
Grasimi: 11.3 g
Grasimi Saturate: 1.647 g
Colesterol: 0 mg
Omega-3: .012 g
Calciu: 44.2 mg
Fier: 1.307 mg
Sodiu: 152.1 mg
Vitamina C: 0 mg
Acid Folic: 0 mcg

Gustare: Mix de fructe uscate

Grasimi nesaturate, foarte bune pentru inima, se gasesc in nuci si ajuta la dezvoltarea neuronala a celui mic si pe tine te ajuta cu un aport bun de nutrienti. Amesteca in cerealele integrale doua lingurite cu fructe uscate si o caisa taiata in cubulete.

Nutrienti:

Calorii: 212
Proteine: 5.763 g
Carbohidrati: 30.4 g
Fibre: 4.869 g
Zaharuri: 11 g
Grasimi: 8.675 g
Grasimi Saturate: 1.571 g
Colesterol: 0 mg
Omega-3: .028 g
Calciu: 15.4 mg
Fier: 2.36 mg
Sodiu: 90.8 mg
Vitamina C: .14 mg
Acid Folic: 0 mcg

Gustare: Humus

Multe sosuri si dressing-uri au in componenta lor calorii goale si nimic mai mult. Poti inlocui cu varianta mai sanatoasa: humus. Adauga 3 lungurite cu zeama de lamaie, seminte de tahini, apa, ulei de masline, usturoi, un varf de lingurita de sare si pasta de naut. Il poti manca alaturi de covrigei.

Nutrienti:

Calorii: 210
Proteine: 6 g
Carbohidrati: 32 g
Fibre: 3 g
Grasimi: 7 g
Grasimi Saturate: 1 g
Zaharuri: 2 g
Calciu: 24 mg
Sodiu: 597 mg

Gustare: Incalzeste si mananca!

Sa faci fata unei sarcini presupune sa depui multa energie, de aceea de multe ori nu-ti mai ramane putere sau dorinta sa si gatesti. Poti incerca o reteta de paste light cu legume, care se poate incalzi oricand usor si pot fi consumatae ca si cum tocmai au fost gatite.

Nutrienti:

Calorii: 210
Proteine: 10 g
Carbohidrati: 33 g
Fibre: 3 g
Grasimi: 5 g
Grasimi Saturate: 1.5 g
Calciu: 150 mg
Sodiu: 470 mg

Gustare: Supa si paine

Orice femeie insarcinata este multitasking, ceea ce de multe ori poate fi coplesitor. Data viitoare cand vei avea nevoie de o pauza, mananca ceva rapid in masina… precum o supa! Cel putin cateva minute vei fi obligata sa stai pe scaun si sa te relaxezi. Incearca o portie de minestrone cu o chifla proaspata cu seminte si faina integrala.

Nutrienti:

Calorii: 200.7
Proteine: 7.689 g
Carbohidrati: 33.7 g
Fibre: 3.416 g
Zaharuri: 2.67 g
Grasimi: 4.44 g
Grasimi Saturate: 1.277 g
Colesterol: 3.283 mg
Omega-3: .892 g
Calciu: 126.4 mg
Fier: 2.498 mg
Sodiu: 625.9 mg
Vitamina C: .723 mg
Acid Folic: 4.82 mcg
sursa fotoblog.myfitnesspal.com




Fara comentarii

Lasa un comentariu