Mihaela Radulescu: "Picioru’ gras" e un alint, poate usor atipic, fara diminutive, la care Ayan radea mereu…

[imagebrowser id=618]”Picioru’ gras” e un alint, poate usor atipic, fara diminutive, la care Ayan radea mereu, a spus Mihaela Radulescu intr-un interviu despre povestea brandului Picioru’ Gras.

 

1. Care este povestea brandului Picioru’ Gras?

Ma bucur ca ati intrebat de poveste, chiar am vrut sa fie o poveste autentica, de copilarie. “Picioru’ gras” e un alint, poate usor atipic, fara diminutive, la care Ayan radea mereu.  Chiar daca pare un nume ciudat pentru un brand de haine de copii, l-am ales si pentru ca incita, naste pareri pro si contra, deci…functioneaza !

2. A aparut dintr-o necesitate a pietei? Care este cererea pentru produse speciale, de calitate superioara, intr-o piata sufocata de importuri ieftine?

La vremea la care s-a nascut ideea, era foarte greu sa gasesti pe piata romaneasca produse pentru copii care sa fie de calitate, accesibile ca pret si corecte, din punct de vedere estetic. In traducerea noastra, partea estetica pe care o cautam era…simplitatea. Ne-am dorit sa cream haine fara logo-uri, texte absurde inscriptionate, fara adaosuri inutile de accesorii de prost gust, cum din pacate am tot vazut pe haine de copii. Am sperat ca parintii vor intelege ca hainele pentru copii trebuie sa fie comfortabile, numai din materiale naturale si accesibile ca pret, pentru ca, dupa cum e foarte clar pentru toata lumea, copiii cresc repede, se joaca mult si trebuie sa-si dezvolte personalitatea prin ceea ce fac, nu prin ceea ce scrie pe tricoul lor.

3. Cine este publicul-tinta? Cum il atrageti in magazine/cum va fidelizati clientii?

As spune ca publicul-tinta e reprezentat de parintii moderni si destepti, preocupati de toate nevoile copiilor lor, inclusiv de cele legate de aspectul vestimentar. Nu ne dorim sa transformam copiii in fashion-victims, ci doar sa aiba un bun inceput in dezvoltarea bunului-gust si a ideii de comfort. Fidelizarea a intervenit rapid, prin continuitatea standardului de calitate si prin mentinerea preturilor la nivelul decent.

4. Colaborati cu un designer?

Pentru fiecare colectie colaboram cu designeri, dar avem un criteriu atipic:  – designerul trebuie sa fie si parinte, ca sa inteleaga si mai bine nevoile unui copil.

5. Cine se ocupa de amenajarea magazinelor? Care este investitia intr-un astfel de spatiu?

Avem si aici colaborari permanente cu desineri de interioare, scenografi si stilisti, tocmai pentru a fi siguri ca nu ajungem in situatia dezolanta a multor magazine din Romania, unde vitrinele sau spatiile de expunere arata ca niste bazaruri fara noima. Punem mare pret pe amenajarea aerisita si coerenta a spatiilor de vanzare si am investit sume aproape riscante in deschiderea fiecarui nou magazin. Nu putem vorbi de o investitie intr-un singur spatiu, putem vorbi despre investitii in tot ceea ce inseamna magazinele noastre (peste 1,5 milioane euro).

6. Cate colectii scoateti pe an? Care este tema ultimei colectii, de unde se inspira?

Am intrat in ritmul international de lucru, venim cu cate o colectie pentru fiecare sezon, peste care adaugam serii limitate, pentru a avea mereu noutati in magazine. Ultima colectie e ca un tablou de primavara, plin de pasteluri si prospetime, de inocenta si energie pozitiva. Iubim in continuare albul, o non-culoare atat de specifica puritatii si inocentei copilariei si indraznim mereu sa propunem nuante atipice de griuri, bejuri si negru, pentru a evita saboanele roz-bleu.

7. Ce parere aveti despre piata romaneasca de moda pentru copii, cat este de atractiva?

Cred ca e o piata care abia acum se defineste, dupa atatia ani de bajbaiala printre haine de proasta calitate si de prost gust. Copiii nostri n-au nevoie de strass-uri, briz-briz-uri si imprimeuri ciudate, ci de haine comfortabile pentru joaca, in care ei sa fie vizibili, nu eticheta sau detaliul. Noi optam in continuare pentru simplitate, calitate si linii moderne, adaptate perfect copilariei.

8. Cum vedeti cresterea brandului? Cate magazine aveti si cate preconizati ca veti mai deschide?

Am crescut pas cu pas, asa cum creste un copil, daca vreti, si, pentru ca porecla nu se mai potriveste “varstei” magazinelor si nici lui Ayan, vom incepe curand rebranduirea, utilizand doar numele “Ayan”. Suntem prezenti in cele 3 magazine din Bucuresti si online, pe www.piciorugras.ro si vom continua sa  facem bucurii parintilor din Romania, deschizand si alte magazine.

 

Redactia Bebelu
Redactia Bebelu
Bebelu.ro s-a născut din plăcerea autorilor ei de a scrie, din plăcerea graficienilor ei de a desena şi de a realiza cel mai complex proiect în segmentul de creştere şi îngrijire a copilului. Bebelu este o plaformă online pentru părinţi şi copii şi pentru cei care ar dori să redevină copii. Ne propunem să încântăm vizitatorii, să-i fascinăm, să-i surprindem şi să-i reţinem în mrejele paginilor noastre.​ Publicația Bebelu a apărut în anul 2014, pentru a oferi unor oameni capabili dintr-o ţară frumoasă posibilitatea de a-şi demonstra talentele, a-şi oferi serviciile, echipa colaborând în acelaşi timp cu 16 specialişti în domeniile de maxim interes, astfel că aici veţi identifica o serie întreagă de recomandări şi informaţii foarte bine structurate, aşa încât să obtineţi ceea ce vă doriţi – o informaţie corectă, clară şi sigură. În cele 84 de secțuni vă stârnim, lună de lună, curiozitatea, fie că sunteţi animaţi de dorinţa de a avea un copil, fie deja aţi împărtăşit bucuria primelor clipe, obişnuindu-vă cu interviuri, articole şi recomandări avizate. Cititorii Bebelu.ro vor afla sfaturi, practici eficiente, vor deveni parte a unor experienţe de viaţă trăite de mămici, vor fi puşi la curent cu cele mai noi măsuri legislative care să le asigure siguranţa şi stabilitatea familiei. Cititorii se vor bucura să afle despre povestea frumoasă de viață a unei mămici celebre – Elena Băsescu, într-un interviu acordat în exclusivitate revistei Bebelu,vor fi puşi în temă cu ultimele tendinţe în materie de frumuseţe, diete şi modă parcurgând atent şi rubricile permanente începând cu: Rubrici: PĂRINŢI CELEBRI – Cele mai cunoscute personalităţi mondene vor fi alături de tine pentru a te îndruma, oferindu-ţi un sfat din experienţa lor de părinte. SARCINA ŞI NAŞTEREA – este un capitol destinat celor 9 luni de viaţă intrauterină. Vor fi prezentate informaţii referitoare la simptomatologia primelor zile de sarcină, evoluţia fătului pe parcursul celor nouă luni, analize necesare, alimentaţie, sănătate, pregătire pentru naştere. Tot aici puteti găsi informaţii preţioase dedicate naşterii şi recuperării postpartum. BEBELUŞUL ÎN PRIMUL ANIŞOR – este un capitol destinat îngrijirii sugarului. Alăptarea, scorul Apgar, îngrijirea bontului ombilical, prima băiţă, diversificarea sunt doar câteva dintre cele mai captivante subcategorii. COPILUL 1-6 ANI – este un capitol dedicat creşterii şi îngrijirii copilului din primul an şi până la vârsta şcolară. Mămicile vor reuşi să afle cum anume să se descurce cu propriul copil, cum să îl îngrijească în aşa fel încât să crească perfect sănătos. EDUCAŢIE – este un capitol captivant în care poţi afla cum să îţi educi copilul în aşa fel încât să poţi obţine performanţe şcolare sigure. FAMILIA – este un capitol destinat vieţii de familie ce conţine o serie întreagă de sfaturi eficiente. COPII TALENTAŢI – este un capitol fascinant dedicat copiilor valoroși ai țării. ÎNVAŢĂ SĂ PREVII! –sunt prezentate soluţii de prevenire a anumitor probleme de sănătate ce pot afecta atât viaţa copiilor, cât şi pe cea a părinţilor.

Related Posts

Comentarii

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Articole recente

Categorii Populare