Danone introduce un nou iaurt de baut in 12 sticlute de colectie

Danone introduce un nou iaurt de baut in 12 sticlute de colectie

0

Vara aceasta, special pentru copii, Danone lanseaza Danonino iaurt de baut in doua variante: cu piure de capsuni si banane. Adaptat nevoilor si dorintelor celor mici, noul iaurt gustos se gaseste in 12 sticlute de colectie. Acestea vor aduce bucurie celor mici, prezentandu-l pe Dino calator, imbracat in costume traditionale din tari precum: China, Mexic, Turcia sau India.

 

Danonino_capsuniCopiii invata prin joaca si pentru miscare au nevoie de oase puternice. Noul Danonino iaurt de baut este o alegere potrivita pentru copii, deoarece contine calciu si vitamina D, pentru o absorbtie crescuta, astfel incat micutii sa se dezvolte cu oase puternice. In plus, datorita ambalajului practic si compact, noul Danonino iaurt de baut poate fi consumat oriunde si oricand.

„Danonino este un brand cheie in portofoliul nostru, reprezentand startul calatoriei consumatorilor alaturi de Danone. Copiii iubesc noutatile si pe Dino si de aceea le oferim in permanenta ocazii de a invata jucandu-se. Cele doua noi variante Danonino au un gust foarte bun si sunt ambalate in sticlute captivante, care vor strarni cu siguranta interesul celor mici si le vor stimula imaginatia”, declara Anca Stroe, Director de Marketing, Danone SEE.

Danonino este special dezvoltat pentru copii, fiind un produs echilibrat din punct de vedere nutritional. Danonino este bogat in calciu si vitamina D, nutrienti care contribuie la procesul de crestere si dezvoltare armonioasa a oaselor.