Domestos lanseaza campania “Sustine Igiena de 10”

Domestos lanseaza campania “Sustine Igiena de 10”

0

De 85 de ani, Domestos ajuta familiile de pretutindeni sa traiasca intr-un mediu perfect curat si igienizat, avand astfel o viata mai buna.

Recomanda aceasta pagina! Un parinte iti va multumi:

domestos 24plus attax cistern double gel spary

Domestos crede ca regulile de igiena si curațenie trebuie respectate cu strictete, pentru sanatatea ta si a familiei tale. Acestea sunt la fel de importante atat acasa, cat si la serviciu sau la scoala, pentru ca nu e loc de compromisuri cand vrem sa traim sanatos si sa ii protejam pe cei dragi. Ca un adevarat expert in igiena, Domestos iti sare in ajutor nu doar cu cele mai bune produse, dar si cu sfaturi simplu de urmat pentru a avea o casa cu adevarat curata.

Domestos lanseaza campania ,,Domestos sustine igiena de 10’’, prin care isi doreste sa informeze consumatorii despre normele unei igiene adecvate si importanta acesteia pentru sanatate. Campania va fi promovata prin intermediul sitelui oficial de brand www.domestos.ro, cu o sectiune dedicata, prin intermediul platformei sociale Facebook si printr-un spot dedicat. Insemnele campaniei se regasesc si pe pachetele promotionale Cif si Domestos, disponibile in perioada 1 octombrie – 31 noiembrie.

***

Unilever, unul dintre cei mai puternici jucatori de pe piata bunurilor de larg consum din Romania, este cunoscut pentru portofoliul sau de marci in care sunt incluse Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Radox, Rexona, Axe, Clear, Signal, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann’s, Algida, Lipton. Unilever este prezent in Romania din anul 1995. De atunci a investit aproape 125 milioane euro, fiind unul dintre cei mai importanti investitori din Romania.

Domestos, marca numarul 1 in categoria produselor de curatenie, ofera o gama completa de produse care pot fi folosite pentru dezinfectarea, curatarea si igienizarea suprafetelor. Gama Domestos contine urmatoarele produse: Domestos 24H Plus, Domestos Total Hygiene WC Gel, Domestos Spray, Domestos 3 in 1, Domestos 360 Total Hygiene, Domestos Attax, Domestos Double Power.

Misiunea Unilever este de a crea un viitor mai bun, in fiecare zi. Ii ajutam pe oameni sa arate bine, sa se simta bine si sa ia ce e mai bun din viata, cu branduri si servicii care sunt benefice atat pentru consumatorii nostri, cat si pentru alti oameni.

Unilever este reprezentat pe piața romaneasca de catre doua companii: Unilever South Central Europe – care coordoneaza din Bucuresti operatiunile de marketing si vanzari in Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia, Moldova si Kosovo – si Unilever Romania, compania care gestioneaza operatiunile de productie desfasurate pe platforma industriala de la Ploiesti.

Pentru mai multe informatii despre Unilever si brandurile sale, vizitati www.unilever.com.




Fara comentarii

Lasa un comentariu