Domestos lanseaza campania “Sustine Igiena de 10”

Domestos lanseaza campania “Sustine Igiena de 10”

0

De 85 de ani, Domestos ajuta familiile de pretutindeni sa traiasca intr-un mediu perfect curat si igienizat, avand astfel o viata mai buna.

domestos 24plus attax cistern double gel spary

Domestos crede ca regulile de igiena si curațenie trebuie respectate cu strictete, pentru sanatatea ta si a familiei tale. Acestea sunt la fel de importante atat acasa, cat si la serviciu sau la scoala, pentru ca nu e loc de compromisuri cand vrem sa traim sanatos si sa ii protejam pe cei dragi. Ca un adevarat expert in igiena, Domestos iti sare in ajutor nu doar cu cele mai bune produse, dar si cu sfaturi simplu de urmat pentru a avea o casa cu adevarat curata.

Domestos lanseaza campania ,,Domestos sustine igiena de 10’’, prin care isi doreste sa informeze consumatorii despre normele unei igiene adecvate si importanta acesteia pentru sanatate. Campania va fi promovata prin intermediul sitelui oficial de brand www.domestos.ro, cu o sectiune dedicata, prin intermediul platformei sociale Facebook si printr-un spot dedicat. Insemnele campaniei se regasesc si pe pachetele promotionale Cif si Domestos, disponibile in perioada 1 octombrie – 31 noiembrie.

***

Unilever, unul dintre cei mai puternici jucatori de pe piata bunurilor de larg consum din Romania, este cunoscut pentru portofoliul sau de marci in care sunt incluse Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Radox, Rexona, Axe, Clear, Signal, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann’s, Algida, Lipton. Unilever este prezent in Romania din anul 1995. De atunci a investit aproape 125 milioane euro, fiind unul dintre cei mai importanti investitori din Romania.

Domestos, marca numarul 1 in categoria produselor de curatenie, ofera o gama completa de produse care pot fi folosite pentru dezinfectarea, curatarea si igienizarea suprafetelor. Gama Domestos contine urmatoarele produse: Domestos 24H Plus, Domestos Total Hygiene WC Gel, Domestos Spray, Domestos 3 in 1, Domestos 360 Total Hygiene, Domestos Attax, Domestos Double Power.

Misiunea Unilever este de a crea un viitor mai bun, in fiecare zi. Ii ajutam pe oameni sa arate bine, sa se simta bine si sa ia ce e mai bun din viata, cu branduri si servicii care sunt benefice atat pentru consumatorii nostri, cat si pentru alti oameni.

Unilever este reprezentat pe piața romaneasca de catre doua companii: Unilever South Central Europe – care coordoneaza din Bucuresti operatiunile de marketing si vanzari in Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia, Moldova si Kosovo – si Unilever Romania, compania care gestioneaza operatiunile de productie desfasurate pe platforma industriala de la Ploiesti.

Pentru mai multe informatii despre Unilever si brandurile sale, vizitati www.unilever.com.

Bebelu.ro s-a născut din plăcerea autorilor ei de a scrie, din plăcerea graficienilor ei de a desena şi din plăcerea trustului TNG Press de a realiza cel mai complex proiect în segmentul de creştere şi îngrijire a copilulului. O plaformă online pentru părinţi şi copii şi pentru cei care ar dori să redevină copii, o publicație online care îşi propune să-și încânte vizitatorii, să-i fascineze, să-i surprindă şi să-i reţină în mrejele paginilor ei.​ Publicația Bebelu a apărut în anul 2014, pentru a oferi unor oameni capabili dintr-o ţară frumoasă posibilitatea de a-şi demonstra talentele, a-şi oferi serviciile, echipa colaborând în acelaşi timp cu 16 specialişti în domeniile de maxim interes, astfel că aici veţi identifica o serie întreagă de recomandări şi informaţii foarte bine structurate, aşa încât să obtineţi ceea ce vă doriţi – o informaţie corectă, clară şi sigură. În cele 84 de secțuni vă stârnim, lună de lună, curiozitatea, fie că sunteţi animaţi de dorinţa de a avea un copil, fie deja aţi împărtăşit bucuria primelor clipe, obişnuindu-vă cu interviuri, articole şi recomandări avizate. Cititorii Bebelu.ro vor afla sfaturi, practici eficiente, vor deveni parte a unor experienţe de viaţă trăite de mămici, vor fi puşi la curent cu cele mai noi măsuri legislative care să le asigure siguranţa şi stabilitatea familiei. Cititorii se vor bucura să afle despre povestea frumoasă de viață a unei mămici celebre – Elena Băsescu, într-un interviu acordat în exclusivitate revistei Bebelu,vor fi puşi în temă cu ultimele tendinţe în materie de frumuseţe, diete şi modă parcurgând atent şi rubricile permanente începând cu: Rubrici: PĂRINŢI CELEBRI – Cele mai cunoscute personalităţi mondene vor fi alături de tine pentru a te îndruma, oferindu-ţi un sfat din experienţa lor de părinte. SARCINA ŞI NAŞTEREA – este un capitol destinat celor 9 luni de viaţă intrauterină. Vor fi prezentate informaţii referitoare la simptomatologia primelor zile de sarcină, evoluţia fătului pe parcursul celor nouă luni, analize necesare, alimentaţie, sănătate, pregătire pentru naştere. Tot aici puteti găsi informaţii preţioase dedicate naşterii şi recuperării postpartum. BEBELUŞUL ÎN PRIMUL ANIŞOR – este un capitol destinat îngrijirii sugarului. Alăptarea, scorul Apgar, îngrijirea bontului ombilical, prima băiţă, diversificarea sunt doar câteva dintre cele mai captivante subcategorii. COPILUL 1-6 ANI – este un capitol dedicat creşterii şi îngrijirii copilului din primul an şi până la vârsta şcolară. Mămicile vor reuşi să afle cum anume să se descurce cu propriul copil, cum să îl îngrijească în aşa fel încât să crească perfect sănătos. EDUCAŢIE – este un capitol captivant în care poţi afla cum să îţi educi copilul în aşa fel încât să poţi obţine performanţe şcolare sigure. FAMILIA – este un capitol destinat vieţii de familie ce conţine o serie întreagă de sfaturi eficiente. COPII TALENTAŢI – este un capitol fascinant dedicat copiilor valoroși ai țării. ÎNVAŢĂ SĂ PREVII! –sunt prezentate soluţii de prevenire a anumitor probleme de sănătate ce pot afecta atât viaţa copiilor, cât şi pe cea a părinţilor.