Ce mancam dupa nastere?

Ce mancam dupa nastere?

0
mar fructe femeie (http.osufcs.files.wordpress.com)

mar fructe femeie (http.osufcs.files.wordpress.com)Dupa nastere, poate vei suferi o deceptie legata de kilogramele ramase in urma sarcinii.

Cu toate acestea, alaturi de dietele minune, care te vor ajuta sa scapi de ele intr-un timp foarte scurt, imediat dupa ce vei termina alaptarea, exista si cateva alimente recomandate in consumul post natal, reduse in numarul caloriilor.

Recomanda aceasta pagina! Un parinte iti va multumi:

Poti consuma:

  1. mere – doar coapte sau compot intrucat sunt in detrimentul bebelusului, producand reactii alergice sau gaze;
  2. branzica de casa intrucat este foarte saraca in calorii si va poate asigura suplimentele necesare dezvoltarii bebelusului in urma alaptatului;
  3. banane intrucat sunt foarte bogate din punct de vedere  proteic, asigurand de cele mai multe ori baza alimentara, atat pentru mama, cat si pentru copil;
  4. o lingurita de miere dimineata, pe stomacul gol, ajutandu-va in tonifierea si regenerarea organismului;
  5. iaurt – sarac din punct de vedere caloric;
  6. la micul dejun nu trebuie sa lipseasca cerealele intrucat asigura necesarul de fibre al organismului;
  7. biscuiti – intrucat va vor ajuta la digestie si va va asigura necesarul de „ceva bun si dulce” cerut de organism;

Desi ai nevoie de un regim alimentar care sa iti asigure circa 2300-2400 de calorii zilnic, in alaptare, cu toate acestea, nu trebuie sa exagerezi din punct de vedere alimentar. Mananca cat iti cere organismul, produse sanatoase, dar mai ales nu manca „in fuga” intrucat organismul nu va sti cand sa se opreasca si care este starea de satietate.

Articol realizat de Tatiana Tuţă




Fara comentarii

Lasa un comentariu