Cum să ne păstrăm mereu tineri. Metoda demonstrată științific

Cum să ne păstrăm mereu tineri. Metoda demonstrată științific

0

Știm că nu putem ţine timpul în loc, dar dieta, activităţile zilnice şi câteva trucuri pot încetini procesul de îmbătrânire celulară.

Recomanda aceasta pagina! Un parinte iti va multumi:

Oamenii de știință ne spun cum putem încetini îmbătrânirea. Odată cu înaintarea în vârstă, telomerii se scurtează, ducând la moartea celulară. Lungimea telomerică prezice îmbătrânirea la nivel celular, însă alegerile din fiecare zi ale oamenilor pot influenţa acest proces.

Potrivit unui studiu realizat recent efortul fizic poate salva viața. Astfel mișcarea este cea mai bună metodă pentru încetinirea procesului de îmbătrânire

Câtă mișcare trebuie să faci pentru a încetini procesul de îmbătrânire

Cercetătorii au concluzionat ca ideal e să faci mișcare câte 30 de minute pe zi timp de 4-5 zile pe săptămână pentru a te asigura că arterele tale vor rămâne sănătoase cât mai mult timp și pentru a evita riscul unor boli sau al unui infarct. Exercițiul fizic crește numărul mitocondriilor din celule, crește fluxul sanguin, precum și rezistența osoasă.

În fiecare an pierdem în jur de 3% sau 5% din mușchi. Mușchii noștri se pot regenera, iar cu puțin efort putem chiar să dăm timpul înapoi.

Medicii nu obosesc repetând: activitatea fizică practicată în mod regulat este esenţială pentru menţinerea standardului optim, şi ca aspect fizic, şi ca stare de spirit.

Exercițiile fizice ajută sistemul osos

Mișcarea face ca oasele să absoarbă mai multe minerale, devenind astfel mai puternice și mai dense. Cu cât sunteți mai în forma în tinerețe, cu atât vă veți menține în stare bună mai târziu în viață. Căci densitatea osoasă atinge apogeul în jurul vârstei de 30 de ani, apoi scade.




Fara comentarii

Lasa un comentariu