Cum sa scapam de insomnie in sarcina?

Cum sa scapam de insomnie in sarcina?

1
gravida care doarme (www.sleepwellleadwell.files.wordpress.com)

gravida care doarme (www.sleepwellleadwell.files.wordpress.com)In ultimul trimestru de sarcina gravida se confrunta cel mai des cu multiple perioade de insomnie. Cu toate acestea, astfel de perioade vor putea fi remediate destul de usor cu ajutorul unor clipe de relaxare.

Iata cateva trucuri pentru a scapa de insomnie in sarcina:

Recomanda aceasta pagina! Un parinte iti va multumi:

 

  • Folositi-va de perne – de cele mai multe ori insomnia in sarcina este generata din cauza acumularii unui numar tot mai mare de kilograme. De aceea, medicii recomanda folosirea pernelor de sarcina avand drept scop o mai buna sprijinire a spatelui sau a burticii. In cazul in care simtiti ca vi s-au umflat picioarele incercati sa asezati o perna sub picioare in asa fel incat sa puteti dormi cu ele mai ridicate decat restul corpului. In cazul in care nu va permiteti sa achizitionati o perna speciala pentru gravide, folositi-le pe cele normale si va veti spori oricum gradul de confort;
  • Un truc eficient pentru combaterea insomniei consta in consumul unui pahar de lapte caldut chiar inainte de culcare. Potrivit medicilor atat laptele, cat si carnea de curcan sau ouale contin aminoacizii L-tryptophan care cresc serotonina din organism si ingreuneaza pleoapele.
  • Respirati profund – pe langa faptul ca tehnicile de respiratie va ajuta la nastere, acestea pot combate insomnia din sarcina. De aceea, asezati-va cat mai comod, respirati incet pe nas, tineti-va respiratia cateva secunde si apoi expirati. Repetati aceasta metoda de cateva ori si veti putea observa efectul.
  • Aveti grija la alimentatie – de cele mai multe ori in timpul sarcinii, mai ales in ultimul trimestru al acesteia, este recomandat sa luati o gustare din proteine – precum oul, untul de arahide, paine cu carne de curcan. Acestea va vor ajuta sa scapati de insomnie, de durerile de cap si de cosmarurile de peste noapte.
  • In cazul in care sunteti destul de stresata puteti incerca cateva tehnici de relaxare urmand sfaturile unui profesionist. Relaxarea musculaturii corporale va vor reda inapoi somnul de care aveti nevoie.
  • Incercati cateva exercitii de meditatie – acestea va vor putea desprinde din mediul in care traiti pentru cateva clipe si va vor ajuta sa va detasati de tot ceea ce va inconjoara. In plus, combat insomnia in sarcina.
  • In cazul in care va simtiti obosita si simtiti ca insomnia este generata de acest lucru il puteti ruga pe partener sa va faca un masaj chiar inainte de culcare. De regula, masajul corporal ajuta sa va eliberati de tensiunea acumulata peste zi si sa va destindeti destul de bine intreaga noapte.
  • Faceti exercitii fizice – uneori insomnia in sarcina poate aparea si ca urmare a absentei oboselii. De aceea, pe toata perioada sarcinii medicii recomanda efectuarea catorva tipuri de exercitii fizice si chiar mersul pe jos.
  • Faceti-va rugaciunea de dinainte de culcare – cu toate ca nu reprezinta decat un remediu moral, rugaciunea de seara va ajuta sa va detasati pret de cateva minute de lumea in care va aflati si va va ajuta sa dormiti mai bine decat de obicei.

In cazul in care ati exersat toate aceste lucruri si nu au dat niciun rezultat, adresati-va medicului specialist pentru o recomandare medicala in acest sens.

 




Articole similare

1 comentariu

Lasa un comentariu