Cateva idei pentru un somn linistit in sarcina

Cateva idei pentru un somn linistit in sarcina

Atunci cand te afli in asteptarea unui bebelus pe care ti-l doresti destul de mult trebuie sa iei in calcul atat avantajele unei astfel de sarcini, intrucat in scurt timp iti vei cunoaste bebelusul, dar si dezavantajele sarcinii.

Recomanda aceasta pagina! Un parinte iti va multumi:

Vei putea trece printr-o perioada de acomodare destul de grea pentru organismul tau datorata excesului de hormoni de sarcina. Vei trece prin simptome greu de evitat, cum ar fi o stare de greata matinala, stare de varsaturi destul de suparatoare intrucat iti vor diminua apetitul culinar, stare de oboseala, senzatia de urinare frecventa, senzatia de balonare, tulburari comportamentale.

Chiar daca uneori te vei simti destul de obosita, vazand in campul tau imaginar visual doar patul din camera ta, vei putea constata ca nu vei putea dormi. Un astfel de lucru se poate datora senzatiilor datorate sarcinii, cum sunt: senzatia de balonare, senzatia de urinare frecventa, senzatia de greata, vise destul de caudate, dar si dureri la nivelul spatelui, in special la nivelul coloanei vertebrale.

Iata cateva sfaturi pe care le poti folosi inainte de culcare:

–         incearca sa bei o cana de lapte caldut inainte de culcare;

–         consuma alimente care te va ajuta sa iti ofere o stare de confort si calmare a organismului, cum ar fi: banana, cartofi, branza, oua, miere, carne de curcan;

–         inainte de a adormi bea o cana de ceai de musetel – are un efect calmant;

–         daca ai vise destul de caudate incearca sa  nu le iei in seama intrucat sunt doar vise de noapte;

–         nu consuma cafea inainte de culcare;

–         nu consuma bauturi racoritoare ce au in continutul lor cafeina – iti vor diminua senzatia de somn;

–         incearca sa iti faci locul de somn cat mai comod, folosindu-te de perne de jur imprejurul tau;

–         uita-te la emisiuni de divertisment, filme romantice, asculta muzica ambientala lenta – iti vor crea o stare linistitoare;

–         citeste cateva randuri din cartea ta preferata;

–         vorbeste-i bebelusului – cu siguranta te va auzi si se va bucura sa iti auda vocea;

–         spune-ti rugaciunea inainte de culcare.

Crearea unei atmosfere plina de liniste si caldura te vor ajuta sa iti diminuezi orice stare de disconfort, creandu-ti siguranta si linistea de care ai nevoie atat pentru propria ta odihna, cat si pentru bebelusul tau.

Articol realizat de Tatiana Tuţă




Fara comentarii

Lasa un comentariu