Grețuri în sarcină? Ghid de supraviețuire!

Grețuri în sarcină? Ghid de supraviețuire!

0

Disgravidia cu care se confruntă aproximativ 75% dintre femeile însărcinate se manifestă de cele mai multe ori cu stări de greață, senzație de amețeală și/sau vomă. De regulă, simptomele apar în a șasea săptămînă de sarcină – perioadă în care crește producția de HCG, cunoscut sub denumirea de “hormonul sarcinii”.

Recomanda aceasta pagina! Un parinte iti va multumi:

La multe viitoare mămici, simptomele se acutizează în săptămânile 8-9 de sarcină și scad în intensitate după săptămâna a 13-a. Deși toate graviduțele știu că este o stare provizorie și că va trece, există studii care indică faptul că 25% dintre femeile însărcinate experimentează stări atât de grave, încât le este afectată viața de zi cu zi și chiar este nevoie să își ia zile libere de la serviciu.

Totuși, dacă nu suferi de disgravidie severă și nu ai nevoie de îngrijiri medicale, ți-am pregătit un ghid care să te ajute să treci mai ușor peste aceste stări și să te bucuri de perioada gravidității.

  1. Experimentează. Soluția care a funcționat la sora sau prietena ta este posibil să nu ți se potrivească. Așa că, să nu fii surprinsă dacă va fi nevoie să încerci câteva strategii înainte de a obține efectul dorit. Sarcina este o stare naturală a organismului, dar îți trebuie răbdare să te obișnuiești cu ea.
  2. Evită alimentele grase sau prăjite. De regulă, poate un burger cu inele de ceapă sunt o idee bună pentru un prânz copios, dar studiile arată că astfel de meniuri accentuează greața în sarcină, așa că e mai bine să alegi fructe și alimente fără miros puternic.
  3. Poartă cu tine câteva migdale. În primul rând, sunt sățioase. În al doilea rând, conțin proteine și grăsimi benefice, iar textura crocantă este apetisantă.
  4. Alte ronțăieli la îndemână. Dacă nu ești fan migdale, ține pe noptieră câțiva biscuiți. Dacă greața lovește dimineața, îți va prinde bine să nu lupți cu burta goală. În plus, o astfel de gustare îți va regla glicemia, ceea ce este important în sarcină.
  5. Vestitul ghimbir. Este soluția naturală care îți poate ameliora starea de greață, chiar și prin simplul miros. Eficiența și siguranța administrării ghimbirului au fost demonstrate prin studii clinice la care au participat femei însărcinate. Acestea au demonstrat toleranță foarte bună, iar administrarea chiar din primele luni de sarcină este lipsită de riscuri atât pentru mamă, cât și pentru făt.

Un supliment alimentar cu extract standardizat de ghimbir te va ajuta rapid în lupta cu simptomele neplăcute de greață în sarcină. Experții belgieni în fitoterapie îți pun la dispoziție Antimetil comprimate, care contribuie la buna funcționare a sistemului digestiv.

Cum funcționează? Gingerolul, principala substanță activă din ghimbir, îi conferă gustul specific și este asociat cu o serie de beneficii pentru organism, printre care ameliorarea grețurilor în sarcină. Antimetil conține extract de ghimbir standardizat la gingerol 10% – 1 comprimat Antimetil conține 50 mg de extract standardizat, echivalent a 500 mg pulbere de ghimbir.

Citește mai multe despre sănătatea bazată pe plante: https://www.tilman.ro/




Articole similare

Fara comentarii

Lasa un comentariu